perjantai 6. tammikuuta 2012

Paljon onnea minä

Tätäkö se vanheneminen jatkossa on että juo yksin muumimukista kuohuviiniä itsensä kunniaksi? :D Yksi vuosi taas lisää ja pelottavan nopeasti sitä 21-vuotta tulikin täyteen o.O Huah.. Jos menis vaan peiton alle mököttämään kun koskaan ei mikään mene niinkuin on suunnitellut.