Tätäkö se vanheneminen jatkossa on että juo yksin muumimukista kuohuviiniä itsensä kunniaksi? :D Yksi vuosi taas lisää ja pelottavan nopeasti sitä 21-vuotta tulikin täyteen o.O Huah.. Jos menis vaan peiton alle mököttämään kun koskaan ei mikään mene niinkuin on suunnitellut.
PALJON ONNEA!! :)
VastaaPoistaHei löysin sun blogin vasta nyt ja olit aiemmin ollut lukijana mun blogissa, mutta oon siirtänyt mun blogin uuteen osoitteeseen, ajattelin jos haluat jatkaa lukemista..
eevikoo.blogspot.com