perjantai 6. tammikuuta 2012

Paljon onnea minä

Tätäkö se vanheneminen jatkossa on että juo yksin muumimukista kuohuviiniä itsensä kunniaksi? :D Yksi vuosi taas lisää ja pelottavan nopeasti sitä 21-vuotta tulikin täyteen o.O Huah.. Jos menis vaan peiton alle mököttämään kun koskaan ei mikään mene niinkuin on suunnitellut.

maanantai 19. joulukuuta 2011

Soihdut sammuu kaikki väki nukkuu..

Pienet lapset eivät tunnetusti jaksa odottaa jouluun pakettejen avaamista, varsinkin jos ne päivittäin ovat nenän edessä.. Siksipä olin vähän tuhma ja avasin sekä Rockyn että hänen siskonsa antamat paketit jo nyt :P Ja voi mitä niistä löytyikään, ihan tässä lapsenmielistä hymyilyttää :)

 Tämä on siis tuon siskolta. Nipsua ja Muumeja, mitä muuta suuri Muumi- ja Nipsufani voisi toivoa :D


 Ja Rockyn lahja sisälsi Hello Kitty- mukin! Ihanaa sanon minä joka omistan jopa Hello Kitty kuvioiset olohousut ja ikää tosiaan on silti se 20- vuotta :D

Saa nähdä tuleeko aattona enää yhtään pakettia, kun näin ihania on jo tähän mennessä tullut. En kuitenkaan koe olleeni näin kiltti koko vuotta ;)

Ja näin btw Rocky meni ja valmistui tänään VIHDOIN koulustaan :) Mukaan en päässyt töiden takia juhlistamaan tuota, mutta eipä haittaa kun on sille tuo Sami Hedberg- yllätys takataskussa mistä kerroin jo aikaisemmin.. Senkin paljastan vasta tuolle sitten kun herra suvaitsee luunsa raahata tänne, ennen kuin itse matkaan maalle joulun viettoon torstaina :)

sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Näpärtelyjä

Tästä sitten tulee aika kuva painotteinen postaus, kun esittelen näitä jo kauan valmiina olleita tekeleitäni :D Ensimmäiseksi tulee isän villasukat, harmaat ja tylsät mutta ei tuo kovin värikkäitä käyttäisikään..


Sitten äidin pitsisukat, ohje Novitan sukkalehdestä.




Viimeiset sukat ovatkin sitten Rockylle,en taida taas vähään aikaan raitasukkia tehdä kun päättely on yhtä tuskaa :D


Sitten kortteihin.. Ylin on Rockyn valmistujaiskortti ja alimmasta näkee tämän vuoden joulorttien mallin :)



Huh huh.. Sain jopa paketoituakin kaikki paketit paitsi äidin, jonka lahja odottaa vielä pientä lisäystä ;)

Hei hei mitä kuuluu?

Uaa! Ei meinaa nyt riittää tällä tytöllä aikaa kaiken muun lisäksi vielä blogin kirjoittamiseenkin :D Joululahja tekeleitäkin olisi valmiina, mutta ei kuvattuna. Joulukortin ja valmistujaiskortin Rockyle olen tehnyt, mutta nekin ovat kuvaamatta.. Ensi viikolla saan juosta pää kolmantena jalkana hoitamassa asioita ja samalla kai pitäisi saada paketoitua lahjat ja lähetettyä kortit sekä yksi lahjakin on pahasi kesken joka postissa pitäisi saada perille :/

Sitten kuulumisiin. Viikko sitten lauantaina Rocky oli suunnitellut vievänsä minut syömään. Oli kyllä mielestäni NIIN suloisesti ajateltu, koska yhteinen aikamme on ollut valitettavan kortilla esim. hänen siskonsa kämpän remontin ja Rockyn opinnäytetyön sun muiden koulujuttujen teon takia.. Jotenkin silti oma fiilis ei ollut maailman paras ja meni melkein hukkaan koko ihana ajatus kahdenkeskisestä ajasta :( Maailman ihanin mies se kuitenkin on niin pistimpä ostaen liput helmikuulle Sami Hedbergin kokovartalomies II show`hun. Tuo on siis Rockyn valmistujaislahja minulta, kun sai kun saikin asiat kuntoon niin että valmistuu viikon sisään :) Kivointa tässä on se että olen täysin varma yllätyksen olevan mieluinen, ja koska myös itse pidän stand upista niin siitä tulee varmasti kummallekkin mieluien ilta :>

Mutta jos sitä siivoamista harkistsisi nyt, kun vain ensin saan vähän aamupalaa syödyksi.. Ja sitten voisi kuvailla kaikkea valmista, jotta voisin ehkä jopa tämän päivän puolella saada uudenkin postauksen aikasieksi :P



maanantai 28. marraskuuta 2011

Joulutunnelmia

Nyt tämä tyttö sai hieman joulutunnelmaa pieneen yksiöönsä :) En ole minkään yltiöpäisen blingbling- koristelun ystävä, joten aika yksinkertaisella mennään. Mutta kiva silti olla tunnelmassa mukana jo nyt vaikka olenkin kotikotiin äidin ja isän luokse menossa jouluksi.


Tuli myös tehtyä pieni kirpputori kierros kaverin kanssa, mukaan tarttui joululahja vaihtoehto joko pelkästään Rockylle tai sitten lahjoitan toisen näistä kirjoista myös isoveljelleni jonka naisasioita olen saanut ajoittain ruotia :P

lauantai 26. marraskuuta 2011

Minä täällä hei!

Hellöy! Aikoinaan aloitin bloggauksen tuolla vuodatuksen puolella, mutta jotenkin se blogi ei enää tuntunut sopivan omaan elämäntilanteeseeni ja päätin aloittaa täysin puhtaalta pöydältä :D Olen siis tammikussa 21- vuotta täyttävä naikkonen ja täysin hullaantunut neulomiseen. Nyt jopa niin paljon, että aloitin elämäni ensimäisen villapaidan teon.. Saa nähdä valmistuuko koskaan :P

Elämääni kuuluvat myös kaksi komeaa kollia, elikkäs poikaystäväni josta täällä puhun Rockyna ja oma rakas pörröinen karvahanurini Hosuli- kissa. Elämä on heitellyt tällaista hentoista tyttöä aika paljon, mutta nyt alkaa vihdoin olla tasaista ja turvallista menoa minullakin :)

Mutta tervetuloa tällaisen ikuisen lapsen ja hiukan hömpän tyttösen elämään! Postaus tahdista en voi luvata mitään, mutta takaan laadun olevan sitäkin parempaa ;)