Nyt tämä tyttö sai hieman joulutunnelmaa pieneen yksiöönsä :) En ole minkään yltiöpäisen blingbling- koristelun ystävä, joten aika yksinkertaisella mennään. Mutta kiva silti olla tunnelmassa mukana jo nyt vaikka olenkin kotikotiin äidin ja isän luokse menossa jouluksi.
Tuli myös tehtyä pieni kirpputori kierros kaverin kanssa, mukaan tarttui joululahja vaihtoehto joko pelkästään Rockylle tai sitten lahjoitan toisen näistä kirjoista myös isoveljelleni jonka naisasioita olen saanut ajoittain ruotia :P


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti