lauantai 26. marraskuuta 2011

Minä täällä hei!

Hellöy! Aikoinaan aloitin bloggauksen tuolla vuodatuksen puolella, mutta jotenkin se blogi ei enää tuntunut sopivan omaan elämäntilanteeseeni ja päätin aloittaa täysin puhtaalta pöydältä :D Olen siis tammikussa 21- vuotta täyttävä naikkonen ja täysin hullaantunut neulomiseen. Nyt jopa niin paljon, että aloitin elämäni ensimäisen villapaidan teon.. Saa nähdä valmistuuko koskaan :P

Elämääni kuuluvat myös kaksi komeaa kollia, elikkäs poikaystäväni josta täällä puhun Rockyna ja oma rakas pörröinen karvahanurini Hosuli- kissa. Elämä on heitellyt tällaista hentoista tyttöä aika paljon, mutta nyt alkaa vihdoin olla tasaista ja turvallista menoa minullakin :)

Mutta tervetuloa tällaisen ikuisen lapsen ja hiukan hömpän tyttösen elämään! Postaus tahdista en voi luvata mitään, mutta takaan laadun olevan sitäkin parempaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti