sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Hei hei mitä kuuluu?

Uaa! Ei meinaa nyt riittää tällä tytöllä aikaa kaiken muun lisäksi vielä blogin kirjoittamiseenkin :D Joululahja tekeleitäkin olisi valmiina, mutta ei kuvattuna. Joulukortin ja valmistujaiskortin Rockyle olen tehnyt, mutta nekin ovat kuvaamatta.. Ensi viikolla saan juosta pää kolmantena jalkana hoitamassa asioita ja samalla kai pitäisi saada paketoitua lahjat ja lähetettyä kortit sekä yksi lahjakin on pahasi kesken joka postissa pitäisi saada perille :/

Sitten kuulumisiin. Viikko sitten lauantaina Rocky oli suunnitellut vievänsä minut syömään. Oli kyllä mielestäni NIIN suloisesti ajateltu, koska yhteinen aikamme on ollut valitettavan kortilla esim. hänen siskonsa kämpän remontin ja Rockyn opinnäytetyön sun muiden koulujuttujen teon takia.. Jotenkin silti oma fiilis ei ollut maailman paras ja meni melkein hukkaan koko ihana ajatus kahdenkeskisestä ajasta :( Maailman ihanin mies se kuitenkin on niin pistimpä ostaen liput helmikuulle Sami Hedbergin kokovartalomies II show`hun. Tuo on siis Rockyn valmistujaislahja minulta, kun sai kun saikin asiat kuntoon niin että valmistuu viikon sisään :) Kivointa tässä on se että olen täysin varma yllätyksen olevan mieluinen, ja koska myös itse pidän stand upista niin siitä tulee varmasti kummallekkin mieluien ilta :>

Mutta jos sitä siivoamista harkistsisi nyt, kun vain ensin saan vähän aamupalaa syödyksi.. Ja sitten voisi kuvailla kaikkea valmista, jotta voisin ehkä jopa tämän päivän puolella saada uudenkin postauksen aikasieksi :P



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti