sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Näpärtelyjä

Tästä sitten tulee aika kuva painotteinen postaus, kun esittelen näitä jo kauan valmiina olleita tekeleitäni :D Ensimmäiseksi tulee isän villasukat, harmaat ja tylsät mutta ei tuo kovin värikkäitä käyttäisikään..


Sitten äidin pitsisukat, ohje Novitan sukkalehdestä.




Viimeiset sukat ovatkin sitten Rockylle,en taida taas vähään aikaan raitasukkia tehdä kun päättely on yhtä tuskaa :D


Sitten kortteihin.. Ylin on Rockyn valmistujaiskortti ja alimmasta näkee tämän vuoden joulorttien mallin :)



Huh huh.. Sain jopa paketoituakin kaikki paketit paitsi äidin, jonka lahja odottaa vielä pientä lisäystä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti