maanantai 19. joulukuuta 2011

Soihdut sammuu kaikki väki nukkuu..

Pienet lapset eivät tunnetusti jaksa odottaa jouluun pakettejen avaamista, varsinkin jos ne päivittäin ovat nenän edessä.. Siksipä olin vähän tuhma ja avasin sekä Rockyn että hänen siskonsa antamat paketit jo nyt :P Ja voi mitä niistä löytyikään, ihan tässä lapsenmielistä hymyilyttää :)

 Tämä on siis tuon siskolta. Nipsua ja Muumeja, mitä muuta suuri Muumi- ja Nipsufani voisi toivoa :D


 Ja Rockyn lahja sisälsi Hello Kitty- mukin! Ihanaa sanon minä joka omistan jopa Hello Kitty kuvioiset olohousut ja ikää tosiaan on silti se 20- vuotta :D

Saa nähdä tuleeko aattona enää yhtään pakettia, kun näin ihania on jo tähän mennessä tullut. En kuitenkaan koe olleeni näin kiltti koko vuotta ;)

Ja näin btw Rocky meni ja valmistui tänään VIHDOIN koulustaan :) Mukaan en päässyt töiden takia juhlistamaan tuota, mutta eipä haittaa kun on sille tuo Sami Hedberg- yllätys takataskussa mistä kerroin jo aikaisemmin.. Senkin paljastan vasta tuolle sitten kun herra suvaitsee luunsa raahata tänne, ennen kuin itse matkaan maalle joulun viettoon torstaina :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti