maanantai 28. marraskuuta 2011

Joulutunnelmia

Nyt tämä tyttö sai hieman joulutunnelmaa pieneen yksiöönsä :) En ole minkään yltiöpäisen blingbling- koristelun ystävä, joten aika yksinkertaisella mennään. Mutta kiva silti olla tunnelmassa mukana jo nyt vaikka olenkin kotikotiin äidin ja isän luokse menossa jouluksi.


Tuli myös tehtyä pieni kirpputori kierros kaverin kanssa, mukaan tarttui joululahja vaihtoehto joko pelkästään Rockylle tai sitten lahjoitan toisen näistä kirjoista myös isoveljelleni jonka naisasioita olen saanut ajoittain ruotia :P

lauantai 26. marraskuuta 2011

Minä täällä hei!

Hellöy! Aikoinaan aloitin bloggauksen tuolla vuodatuksen puolella, mutta jotenkin se blogi ei enää tuntunut sopivan omaan elämäntilanteeseeni ja päätin aloittaa täysin puhtaalta pöydältä :D Olen siis tammikussa 21- vuotta täyttävä naikkonen ja täysin hullaantunut neulomiseen. Nyt jopa niin paljon, että aloitin elämäni ensimäisen villapaidan teon.. Saa nähdä valmistuuko koskaan :P

Elämääni kuuluvat myös kaksi komeaa kollia, elikkäs poikaystäväni josta täällä puhun Rockyna ja oma rakas pörröinen karvahanurini Hosuli- kissa. Elämä on heitellyt tällaista hentoista tyttöä aika paljon, mutta nyt alkaa vihdoin olla tasaista ja turvallista menoa minullakin :)

Mutta tervetuloa tällaisen ikuisen lapsen ja hiukan hömpän tyttösen elämään! Postaus tahdista en voi luvata mitään, mutta takaan laadun olevan sitäkin parempaa ;)